Loading...

Ultimate Facebook Account Kaise Banate Ha?


Friends App Na Aj kal goor kiya hooo ga facebook din ba din apni security kafi tezz kar rahe ha.Jiss Ki waja sa fake id user ajj kal bauht pareshan hooo rha ha.ajj kal to email ka begair bhi facebook account bhii open nhiii hota balka mobile nmb sa agr facebook account verify naa howa hoo to wo facebook account thori derr ka baad temporary Block hooo jata.Friends  Agr Hum mobie Number Sa Facebook account ko Mobile Number sa verify kar bhiiii la or uss number pa Facebook open bhii hooo jae or hum phir dubara sa uss number par facebook banana  chahe to ya impossible/namumkin ha.kyo ka huma facebook account sirf 1 hi nmb pa bana sakte ha.Dosto Ajj Ka iss tutorial ma app ka samne issi Cheze ka solution la ka aya ho or Ajj ka iss Tutorial ma ma app ko bataooo ga ka app kiss tarah apne Apne Facebook ka  Ultimate Account Bna Sakte Ha woo bhii Begair Kisi number ka Friends agr iss post ki app ko samaj naa aai hooo to issi post  ka end pa app ko 1 video tutorial  bhii mill jae ga jiss ko dekh Kar app ya seekh jae ga ka app kiss tarah Facebook ka Ultimate Bna Sakte hA.

How To Make Facebook Ultimate Account/id's Without Mobile Numbers/Email?

Dosto ab app ka pass ya idea aa rha hoo ga ka jab hum na facebook account banana ha to email or phone nmb wali jagah pa hum na kya cheze enter karni ha?
GG dosto ma abhi app ko issi cheze ka solution batane jaa rha hooo.

Ultimate Facebook Account Banane Ka Tariqa

Friends sab sa pehla aap ko 1 website pa jana ha joo fake email generate karti hooo.ma iss ma tempail.com website use kar rha hooo ya woo website ha joooo fake email generate kartii ha jooo sirf 1 hour ka laye email hota...
ya app oper wale screen shot ma dekh sakte ha ka iss na autometically fake email creat kar diya ha ..ab apna facebook ki website open karain
orr jahan pa app account banate ha wahan apna pora form fill karain.
Friends Abb form fill karne ka baad yaha email wali jagah par woo fake email enter kare jooo app ko  uss tempail wali website na diya tha..Wo email Enter karne baad Signup par click kar den.
Signup par click karne ka baad app ko tempail wali site pa ana ha..or uss ka page ko relod karna ha app dekhe ga ka app ka samne1 mail aai hoi ha..
App oper wali pic ma dekh dekh sakte ha ka 1 mail aai ha iss mail par click karne ka baad 1 naya page open hooo ga or huma phir wahan confirm your account par click kar dena ha..phir app dekh sakte ha ka humara fake email 1 min ma generate hooooo jae ga..
Thnx For Visite :)

Mazeed parhye:

1=Camtesia Studio 8 Screen Recorder Kaise Register karte ha?

Watch Video:How To Make Ultimate Facebook Account?Hindi/Urdu





Facebook Tricks 4394366922429415705

Post a Comment

emo-but-icon

Home item