Loading...

How To Make Facebook Single Name ID? Hindi/Urdu

Friends ,Iss Tutorial ma ma app ko bataoo ga ka app kiss tarah facebook ka laye single name id bna sakte ha. friends kafi dosto na muj sa facebook Pa Contact Kya Or Facebook ka khuch group pa postain bhiii ki ka bhi huma bataooo ka hum kiss tarah facebook ka laye single name bana sakte ha.dosto ma har kisi ka sawal ka jawab tooo nhiii da sakta kyooo ka muja bauht sa sms rozana aate ha iss laye ma na socha ka aaj 1 post hiii kar date ha ka kiss tarah app facebook ka laye single name creat kar sakte ha. friends agr app ko ya tutorial samaj naa aay tooo app post ka end pa video bhiii dekh sakte ha ka app kiss tarah facebook ka laye single name id bna sakte ha too firends chalye start karte ha.

How To Creat Single Name For Facebook? Hindi/Urdu

Friends Facebook ka single name creat karne sa pehla app ko 1 extention kiii zaroort pare gii jiss ka naam Geo Proxy Ha.Ya Extention Sirf Chrome ka laye available ha app iss koo sirf chrome ka laye hiii use kijye.
Friends jab app iss link ko click karain ga too app ka samne iss tarah kiii pic aay giii jaise niche screen shot diya gya ha app na simply add par click karna ha orrr thori dar baad phir opetion aay ga app na simply add par phir click karna ha tooo ya download hoo kar autometically download hooo kar chrome brouser ma lag jae giiii.

friends iss ka baad app na Facebook.com pa jana ha orr apna wooo account par login hooo jana ha jiss ka app single name karna chahte ha..friends appna   account ma login hooo kar app na iss kiii setting ma jana ha..or setting ma jane ka baad app na language par click karna ha orr language change kar ka Bhasha Indonsia Select kaeni ha.. iss ka baad app na edit name par jana orr phir huma indonesia  proxy lagani ha..proxy lagane ka laye app nicha wala screen shoot dekh kar lga sakte ha ya end wali video dekh sakte ha.
Friends Indonesia Proxy Lagane Ka Baad App Apne edit name par click kar ka app first name ma koi bhi akela name likh da orr or last name koooo khali rehna da.friends name likh na ka baad app ka samne iss tarah edit par click karen too ya dekhen app ka name accept  hooo jae.
Ab App Khali jagah ma apna facebook ka password enter karain buss app ka account ka name single hooo jae ga.
Note:Friends Facebook ka single name banane ka baad ap apne Joo App Na Proxy Lagae Hooo Gii Uss Ko Remove Kar Da Agr App na uss ko remove na kiya tooo app kiiii internet kiii weak hooo sakti ha..
Watch Video:

Facebook Tricks 309492152869915529

Post a Comment

emo-but-icon

Home item